Retourneren en garantie
Retourneren
Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden.
Retourprocedure
- Geef uw retourzending per telefoon of e-mail aan ons door
- Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na ontvangst inclusief factuur en een toelichtende brief aan ons geretourneerd worden
- Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd
- Het artikel mag niet beschadigd zijn en in zo origineel mogelijke verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden
- Na ontvangst van het artikel met bijbehorend factuur en een toelichtende brief, krijgt u van ons een bevestiging en zal het aankoopbedrag inclusief onze verzendkosten binnen 30 dagen op uw rekening worden overgemaakt
Wij onderscheiden 2 soorten retourzendingen:
- Retouren, omdat u liever van de koop afziet.
(in dit geval zijn de retourkosten van € 10,95 voor u). - Retouren, indien een artikel bij aankomst beschadigd is, meld dit dan zo snel mogelijk per e-mail met foto's van de zending en stuur het betreffende artikel met een begeleidende brief en pakbon / factuur naar:
Impregneer Webshop
Zeppelinstraat 6
7903 BP Hoogeveen
Nederland
U kunt uw retour zelf eenvoudig aanmelden door gebruik te maken van onderstaande link;
https://remmers-impregneer.shipping-portal.com/rp/
Via deze link kunt u de reden van uw retour aangeven en wordt er een DHL retour etiket gegenereerd.
Let op! Retouren zwaarder dan 21 kilo kunnen niet via ons retourportaal aangemeld worden. Palletzendingen halen wij niet retour. U kunt zelf een retour regelen of de spullen langs brengen in Hoogeveen.
Garantie
Welke garantie heb ik op mijn aankopen?
Voor al onze producten gelden een garantie van tenminste 1 jaar, mits er bij de product omschrijving een langere termijn staat vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aanboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van u als consument.
Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?
Wanneer een door u aangekocht artikel binnen de garantietermijn defect raakt, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen dan na ontvangst van het desbetreffende artikel zorgdragen voor een snelle en correcte afhandeling.
Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden.
Uw factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.
Klachten
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.
U kunt een email sturen o.v.v. klacht of schriftelijk versturen naar:
Remmers impregneer
Zeppelinstraat 6
7903 BP Hoogeveen
Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.